Wim Badenhop winnaar
Open Kerkraadse Kampioenschappen 2011

Het was nog spannend in de laatste ronde. Wim Badenhop versloeg welliswaar Ralph Engelen maar ook Karl Schubert kon nog de koppositie veroveren. Karl kwam echter niet langs John Uckerman die op fraaie wijze won. Zodoende mag Wim Badenhop zich een heel jaar lang Open Kerkraads Kampioen noemen. Hij behaalde 5½ punt uit 7. De 2e plaats deelden Glenn Freer en John Uckerman met beiden 5 punten.

Fritz Höhensteiger wint de B-groep.

De B-groep werd gewonnen door Fitz Höhensteiger die een prima toernooi speelde. Hij behaalde 4 punten. Ook hier eindigden meerdere schakers op de 2e plaats: Ralph Engelen, Rene Chappin en Frans Hodenius, allen met 3 punten.

Voor de uitslagen van ronde 7 en de eindstand KLIK HIER

LOCATIE: Sjtaater Hoes,
Schaesbergerstraat 27  te Kerkrade/Terwinselen

7 RONDEN ZWITSERS
MET INDELING OP RATING

vooraf inschrijven bij Arno Ypelaar per mail okk(at)svkerkrade.nl

Het is mogelijk tijdens de eerste 3 ronden eenmalig gebruik te maken van één bye. Geef dit wel een week van te voren aan bij de wedstrijdleider Arno Ypelaar
(tel . 0617566140 / okk(at)svkerkrade.nl ). Dit geldt ook voor afmeldingen vanaf de 4e ronde. Men wordt dan niet ingedeeld en ontvangt geen vergoeding.
Is de paring geschiedt dan wordt de partij bij niet aanwezig verloren verklaard. Partijen kunnen niet na de vastgestelde data worden gespeeld. In overleg met de wedstrijdleider mogen partijen wel vooruit gespeeld worden.