andreas heirich

Open Kerkraadse Kampioenschappen 2010

Karl Schubert prolongeerd titel

Karl Schubert mag zich voor de 2e keer op rij Open Kerkraads Kampioen noemen. Met 6 punten uit 7 (hij stond slechts 2 remises toe) is Karl de terechte winnaar van de editie 2010. Op de 2e plek eindigde Peter Salden met 5 uit 7. De derde plaats moesten Ed Golob en Matthias van Zwet delen (beiden ).

De B-groep werd gewonnen door John Uckerman die het toernooi afsloot met een fraai kwaliteitsoffer tegen Jo Paffen dat winnend bleek te zijn. Gedeeld 2,3e en 4e werden Ralph Engelen, Frans Heman en Jan Ypelaar. De ranglijst werd na ronde 7 in een A en B-groep verdeeld. De grens lag bij 1700.

Het was een gezellig toernooi met veel spelers die aan elkaar gewaagd waren. En dat leverde tal van interessante partijen op. Dus een reden temeer om ook volgend jaar weer van de partij te zijn...

Uitslagen en eindstand: Klik hier

LOCATIE: Sjtaater Hoes, Schaesbergerstraat 27  te Kerkrade/Terwinselen

7 RONDEN ZWITSERS MET INDELING OP RATING

inschrijven bij Arno Ypelaar per mail okk(at)svkerkrade.nl

Het is mogelijk tijdens de eerste 3 ronden eenmalig gebruik te maken van een bye. Geef dit wel een week van te voren aan bij de wedstrijdleider Arno Ypelaar
(tel . 0617566140 / okk(at)svkerkrade.nl ). Dit geldt ook voor afmeldingen vanaf de 4e ronde. Men wordt dan niet ingedeeld en ontvangt geen vergoeding.
Is de paring geschiedt dan wordt de partij bij niet aanwezig verloren verklaard. Partijen kunnen niet na de vastgestelde data worden gespeeld. In overleg met de wedstrijdleider mogen partijen wel vooruit gespeeld worden.