andreas heirich

Karl Schubert
winnaar OKK 2009

Karl Schubert mag zich voor een jaar lang Open Kerkraads Kampioen noemen. Ondanks zijn verlies in de laatste ronde (tot hier was hij ongeslagen) bleef hij degene met de meeste punten. Met 5½ uit 7 bleef hij Peter Salden en Matthias van Zwet een halfje voor.

De ranglijst werd op basis van de rating in tweeën geknipt en het rechter rijtje vormde de B-groep.

Deze werd gewonnen door Richard Orbons. Hij had welliswaar evenveel punten als John Uckerman maar hij werd winnaar op basis van de weerstandpunten. Op een derde plaats eindigde Mathijs Saccol die voor de eerste keer mee deed aan de OKK.

klik hier voor de uitslagen, ranglijst en paringen

Open Kerkraadse Kampioenschappen 2009

LOCATIE: Sjtaater Hoes, Schaesbergerstraat 27  te Kerkrade/Terwinselen

7 RONDEN ZWITSERS MET INDELING OP RATING

inschrijven bij Arno Ypelaar per mail ( okk(at)svkerkrade.nl )

Het is mogelijk tijdens de eerste 3 ronden eenmalig gebruik te maken van een bye. Geef dit wel van te voren aan bij de wedstrijdleider Arno Ypelaar
(tel . 0617566140 / okk@svkerkrade.nl )
Tijdens de laatste 4 ronden is afmelden niet mogelijk, de partij wordt bij niet aanwezig verloren verklaard. Partijen kunnen niet na de vastgestelde data worden gespeeld. In overleg met de wedstrijdleider mogen partijen wel vooruit gespeeld worden.